- Menu przedmiotowe
- ›
- Postępowania poniżej 130 000 zł
Zapytanie ofertowe na roboty budowlane dla zadania pn. Modernizacja budynku remizy OSP – Osiedle w Nowogrodźcu wraz z zagospodarowaniem terenu.
Nowogrodziec, 1 września 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
(zamówienie o wartości netto poniżej 30 tys. EUR)
Na realizację zadania: Modernizacja budynku remizy OSP – Osiedle w Nowogrodźcu wraz z zagospodarowaniem terenu.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiającym jest Gmina Nowogrodziec
Adres Zamawiającego:
Gmina Nowogrodziec
ul. Rynek 1
59-730 Nowogrodziec
tel. 75 738 06 68
fax. 75 731 64 16
e-mail:
REGON: 230821581
NIP: 612 16 36 266
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na roboty budowlane, przedmiotem których jest modernizacja budynku remizy OSP – Osiedle w Nowogrodźcu wraz z zagospodarowaniem terenu będzie prowadzone zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1086 tj.), bez stosowania się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze Zapytanie ofertowe.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku remizy OSP – Osiedle w Nowogrodźcu wraz z zagospodarowaniem terenu.
- Zamówienie obejmuje:
- 1. Remont podjazdu do remizy z kostki betonowej „8” w krawężnikach betonowych.
- 2. Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej z podłączeniem grzejników elektrycznych,
- 3. Malowanie wewnętrzne ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni,
- 4. Wykonanie 1 kpl wyrzutni wentylacji,
- 5. Pokrycie dachu 2x papą asfaltową termozgrzewalną,
- 6. Ocieplenie stropodachu wełna mineralna gr. 15 cm z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych,
- 7. Ocieplenie ścian fundamentowych styropianem gr. 10 cm z izolacją z lepiku na zimno,
- 8. Naprawa drzwi metalowych z ich malowaniem,
- 9. Wykonanie opaski z kostki betonowej „6” w obrzeżach betonowych,
- 10. Ocieplenie elewacji w technologii lekkiej – mokrej styropianem gr. 15 cm,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót.
- Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do zmian w wykonanym przedmiocie umowy o ile są one wynikiem działań Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niedokładność przedmiotu umowy i w tym zakresie jest zobowiązany do wyrównania zaistniałej szkody po stronie Zamawiającego powstałej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe dotyczy całego etapu procesu budowy.
- Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia,
a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
IV. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (UMOWY)
- Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy,
- Miejsce realizacji zamówienia: Nowogrodziec dz. nr 611/1.
V. SPOSÓB OBLICZANIA CENY
- Całkowitą cenę brutto oferty, za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi wartość zamówienia netto wraz z podatkiem od towaru i usług (VAT).
- Przy ustalaniu ceny oferty należy przyjąć stawkę VAT 23%.
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty (zał. Nr 1 do niniejszego zapytania) całkowitej ceny brutto oferty oraz stawki podatku VAT.
- Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
- Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe.
- Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w niniejszym zapytaniu.
- Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
- Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
- 1. Posiadają kompetencje/uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej prawidłową realizację zamówienia.
- 3. Posiadają zdolności techniczne/zawodowe gwarantujące prawidłową realizację zamówienia.
- W niniejszym zamówieniu Wykonawca może polegać na zdolnościach zawodowych, technicznych i sytuacji finansowej innych podmiotów, jednak wówczas musi przedstawić pisemnie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT, WAGI PROCENTOWE ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
- Zamawiający dokona oceny i wyboru Wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia stosując poniżej podane kryterium i przypisane mu znaczenie (wagę).
- Dla dokonania oceny ofert waga w kryterium oceny określona w procentach zostanie przeliczona na punkty: 1 procent odpowiada 1 punktowi.
- Oceniane będą wyłącznie oferty:
- 1. kompletne,
- 2. złożone zgodnie z terminem wyznaczonym w niniejszym zaproszeniu,
- 3. zgodnie z treścią niniejszego zaproszenia,
- 4. niepodlegające odrzuceniu,
- 5. złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena oferty brutto – 100%.
- Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (Cmin/Ci) • 100
gdzie:
Pi(C) | ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena" |
Cmin | najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert |
Ci |
cena brutto oferty "i" |
100 |
maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena" |
- Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej, tj. przedstawi najniższą cenę za realizację wybranej części zamówienia.
- Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
VIII. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać w jednej z wybranych form:
- 1. bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1, Punkt Obsługi Interesanta (pokój 11),
- 2. drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec,
- 3. faksem – nr: 75 7316416,
- 4. drogą elektroniczną:
- W celu potwierdzenia przyjęcia oferty składający ofertę powinien zażądać potwierdzenia odbioru.
- Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania nie będą podlegały procesowi oceny. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Doręczenie oferty do innego miejsca lub pod inny adres niż wskazany nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty w sposób skuteczny.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę tylko przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert, w szczególności gdy w wymaganym terminie wpłynie tylko 1 ważna oferta. W takim przypadku wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców będą odnosiły się do zmienionego terminu.
- O zmienionym terminie Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców poprzez zamieszczenie takiej informacji na Tablicy Ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu.
- Ostateczny termin składania ofert: 07.09.2020 r., godz. 10:30.
IX. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z oferentami w sprawach merytorycznych są:
- Henryk Buźniak – Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji – tel. 75 738 06 66,
- Justyna Mrozińska – Ref. ds. inwestycji – tel. 75 73 80 668.
X. WARUNKI ZAPŁATY
- Wypłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez strony oraz prawidłowo wystawionej faktury/ faktury VAT/rachunku.
- Wypłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatna w formie przelewu
w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/ faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy. - Za wykonanie usługi Zamawiający przewiduje zapłatę za pomocą faktury/ faktury VAT/ rachunku.
- Płatność końcowa nastąpi po pozytywnym odbiorze końcowym inwestycji.
XI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu do składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą,
z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 2 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w okolicznościach i na warunkach wskazanych poniżej:
- 1. wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji Umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. złych warunków atmosferycznych, klęski żywiołowej) uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót, a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz okoliczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (fakt ten powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy),
- 2. niezawinionego wydłużenia postępowania administracyjnego, obejmującego procedurę przetargową oraz procedury uzyskania niezbędnych do realizacji celu Inwestycji zezwoleń i uzgodnień,
- 3. wystąpienia nie dających się w trakcie budowy przewidzieć sytuacji np.: odkrywki archeologiczne, odkrycie niewybuchu, konieczność nieplanowanego usunięcia kolizji sieci, odkrycie urządzeń uprzednio niezinwentaryzowanych itp., a co może spowodować konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy na roboty budowlane.
- W przypadku, gdy realizacja robót budowlanych przedłuży się ponad przewidywany okres obowiązywania Umowy lub okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane będzie dłuższy niż okres obowiązywania Umowy, termin realizacji Umowy w zakresie czynności nadzoru w okresie gwarancji na roboty budowlane ulegnie przedłużeniu o okres tych czynności.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w przypadkach:
- 1. wystąpienia zmiany przepisów podatkowych mających wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
- 2. niewykonania pełnego zakresu usług wyszczególnionych w umowie,
- 3. wystąpienia robót dodatkowych, których realizacja przyczyni się do istotnego zwiększenia obowiązków Inspektora Nadzoru.
- W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w pkt. 3. tj.:
- 1. w przypadku wystąpienia zmiany przepisów podatkowych mających wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zmieni się odpowiednio do aktualnych przepisów prawa podatkowego,
- 2. w przypadku niewykonania pełnego zakresu usług wyszczególnionych w umowie, wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł
w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, - 3. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, których realizacja przyczyni się do istotnego zwiększenia obowiązków Inspektora Nadzoru, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie zwiększone o odpowiednią wartość uzgodnioną z Zamawiającym.
XIII. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
- Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
- 1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym;
- 2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
- 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- 4. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu;
- 5. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę;
- 6. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. VI Zapytania ofertowego.
- Zamawiający poinformuje Wykonawców, których oferty zostały odrzucone o powodach odrzucenia oferty wyłącznie na ich pisemny wniosek.
XIV. INFORMACJA O WYBORZE OFERTY I UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
- Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona 3 osobowa komisja z ramienia Zamawiającego.
- Z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zamieści stosowną informację dla Wykonawców na Tablicy Ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Nowogrodźcu. - Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli nie wpłynie żadna ważna oferta.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w zakresie poszczególnych jego części bez podania przyczyn.
- Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli wystąpią inne ważne przesłanki niewynikające z winy stron postępowania.
- W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na Tablicy Ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył
w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte
w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do wyjaśnień w stosunku do treści oferty, w szczególności w przypadku stwierdzenia w złożonej ofercie rażącej niskiej ceny.
- Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane ustawą Prawo zamówień publicznych.
XV. ZAWARCIE UMOWY
-
W terminie do 14 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu, jest zobowiązany do podpisania umowy.
-
Postanowienia umowy opisane są w załączonym wzorze umowy - Załącznik nr 2.
-
Zamawiający będzie uważał za uchylanie się od obowiązku podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego niestawienie się przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w wyznaczonym przez zamawiającego dniu oraz godzinie.
-
Zamawiający będzie uważał również za uchylanie się od obowiązku podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego przez wykonawcę, w przypadku braku dostarczenia do wyznaczonego dnia przez zamawiającego, podpisanych przez wykonawcę oryginałów umów.
-
W sytuacji odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę oraz w sytuacji określonej w ust. 3 i 4, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych – bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zajdzie konieczność unieważnienia postępowania.
XVI. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2020.1086 tj.).
XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO), informuje się o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
- Kto będzie posiadał Pani/Pana dane osobowe?
- 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowogrodźca z siedzibą 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek 1; urzad@nowogrodziec.pl, tel. 75 73 80 660,
- 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IODO) – iod@nowogrodziec.pl.
- Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane?
- 1. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego w szczególności: złożenia ofert, rozpatrzenia ofert, wyboru oferty, zawarcia umowy,
- 2. Art.6 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz.1086) oraz Regulamin udzielania zamówień publicznych do 30 tys. euro wprowadzony Zarządzeniem Burmistrza Nowogrodźca nr 147/2018 z dnia 12.12.2018 roku.
- Komu dane będą przekazane, kto będzie miał do nich dostęp?
- 1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa np.: organy administracji publicznej oraz podmioty, które na podstawie umów przetwarzają dane osobowe, których Administratorem jest Burmistrz Nowogrodźca, w szczególności świadczenia usług projektowania dokumentów i aktów planistycznych oraz w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.
- Jak długo będziemy posiadali Pani/Pana dane?
- 1. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt 2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 ze zmianami).
- Jakie prawa Pani/Panu przysługują?
- 1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (z zastrzeżeniem wyłączenia prawa uzyskania informacji o źródłach pozyskania, jeżeli mogłyby one wpłynąć na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano) , prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej), prawo do ograniczenia przetwarzania danych (przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania
z tego prawa), - 2. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- 3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- 1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (z zastrzeżeniem wyłączenia prawa uzyskania informacji o źródłach pozyskania, jeżeli mogłyby one wpłynąć na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano) , prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
- Czy muszę podać swoje dane?
- 1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w szczególności przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1086) oraz Regulamin udzielania zamówień publicznych do 30 tys. euro wprowadzony Zarządzeniem Burmistrza Nowogrodźca nr 147/2018 z dnia 12.12.2018 roku,
- 2. Niepodanie wymaganych prawem danych uniemożliwi podjęcie czynności urzędowej,
w szczególności udzielenia zamówienia Pani/Pana. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych może być dobrowolne.
BURMISTRZ
Robert Marek Relich
Załączniki:
1. załącznik nr 1 - oferta.docx
2.załacznik nr 2 - projekt umowy.docx - nie załączać do oferty
4. Mapa.bmp